viernes, 7 de marzo de 2014

ACTIVIDADE 7

A actividade que escollín foi o Turismo Rural.

  • Descripción da actividade.

En primeiro lugar convén sinalar que non existe unha definición consensuada e universalmente
aceptada de turismo rural, xa que segundo o país de referencia a resposta a este concepto é
diferente. Non obstante, podemos decir que o turismo rural é unha oferta de actividades recreativas
de aloxamento e de servicios afíns, realizados no espacio rural e dirixido fundamentalmente ós
habitantes das cidades que buscan un contorno autóctono en relación coa poboación local.


  • Características básicas da empresa (instalacións, persoal, investimento)
Resumimos as características básicas neste cadro:

  • ¿Cómo é o mercado dese negocio nesta zona?

 É un mercado en expansión, debido á boa relación calidade-prezo e á
tendencia crecente da demanda, capaz de absorber o incremento na oferta de
establecementos de turismo rural.
 A forte estacionalidade que presenta a actividade, xunto co tamaño dos
establecementos, fai que a dedicación exclusiva non sexa demasiado atractiva.


  • Tipos e características dos clientes.
Os clientes son calquera persoa que so poida permitor polo que non existen diferenzas descatables entre eles
  • Empresas competidoras.

En canto á competencia en Galicia, aumentou a creación de novos
establecementos e o número de prazas ofertadas, destacando a provincia da

Coruña.
Na Costa da Morte os principias productos substitutos son os hoteis rurais ou 
hoteis con encanto.

  • Características dos provedores.
Non atopei ningún dato relacionado coas características dos proovedores.
  • Situación actual e perspectivas de futuro dese sector:
  • Marketing.
Nas casas de turismo rural da Costa da Morte a carteira de productos está formada 
basicamente por aloxamento, a restauración e as actividades complementarias aínda se encontran 
en fase de desenvolvemento.
Elaboramos un cuadro estadístico dos tipos de servicios que ofrece cada unha das casas, que 
se pode incluir na guía e dese cuadro sacamos as seguintes conclusións:
• Case todas as casas posúen aparcadoiro, xardín horta e salon social.
• 75% das casa poseen comedor, e só o 6% teñen restaurante.
• Só o 19% teñen conexión a internet, para os seus clientes.
• As actividades que se ofertan case son todas externas. 
 En canto a prezos,son lixeiramente inferiores ó do resto 
do turismo rural galego.


  • Instalacións.
Sen duda onde debemos facer unha maior inversión é nos soldos máis a seguridade social e tamén a amortizazción do inmobilizado xa que nos custarán 16000€ e 11000€ respectivamente.


  • Gastos anuais da actividade.



  • Previsión de ingrasos anuais.



  • Resultado bruto de explotación.
Rondan os 13000€

  • Financiamento.
Sen datos

  • ¿Qué formación deben ter os teus empregados?

Algún grado en turismo.


  • ¿Onde podes conseguir axudas para ese negocio?
No Concello ou a Xunta mediante todalas axudoas e subencións posibles.


  • En que centro educativo poderías formarte para esa profesión?
Na Universidade da Coruña



No hay comentarios:

Publicar un comentario